Психологічна скарбниця для педагогів
Презумпція обдарованості кожного учня - життєве кредо вчителя!!!
Дорогий вчителю!
- Пам’ятай: кожна дитина обдарована. Умій побачити її потенціал і талант!
- Визнавай найменше досягнення. Успіх без визнання призводить до розчарування.
- Умій терпляче виправляти помилки – думки, дії, вчинки; навчися переконувати.
- Обов’язково надавай учневі правдиву інформацію про якість його особистої праці з наданням можливостей внести корективи у свої дії.
- Особливо турбуйся, щоб твої власні дії, поради не розцінювалися, як посягання на свободу особи: постійно підвищуй у керівних діях і вказівках коефіцієнт людяності.
- Керуйся принципом: якомога більше вимогливості до людини і більше поваги до неї.
- Не забувай: сліпа покора не має ніякої сили.
- Якомога більше свого часу і себе віддавай неформальному спілкуванню з дітьми, особливо в позаурочний час. Дорожи їх довірою.
- Будь сподвижником. Умій поважати кожного учня і бачити в ньому особистість. Це – складна робота розуму і серця, але посильна.
- Нехай учні бачать у тобі вчителя, старшого друга, порадника, а головне - ЛЮДИНУ.
Як вчителям працювати в умовах війни
|
|
Ще кілька відеолекцій з інтернет-простору для психологічної підтримки педагогів
Емоції – як навчити дітей їх розуміти та виражати
https://youtu.be/ZvgDjZtk9bc
Як педагогу розвивати у собі навички життєстійкості
https://youtu.be/ZuY_U1-r9jo
Як впоратися з наслідками стресу та уникнути посттравматичного стресового розладу
https://youtu.be/8xnj4cBodY8
Як допомогти дитині пережити втрату?
https://youtu.be/6scQpW3Z6WY
Як проводити уроки під час війни
https://youtu.be/rxDFBvJlMIQ