Умови доступності навчання для дітей з особливими освітніми потребами
Інклюзивне навчання
це система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами.
Умови доступності закладу освіти для навчання дітей з особливими освітніми потребами
В закладі освіти створені умови для інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей. Учням надаються психолого–педагогічні та корекційно–розвиткові послуги відповідно до нозології та висновку ІРЦ.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Розташування меблів і обладнання, ширина коридорів відповідають нормам і стандартам. Східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями, пандусу немає. Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання. Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим особливостям дітей.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Розташування меблів і обладнання, ширина коридорів відповідають нормам і стандартам. Східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями, пандусу немає. Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання. Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим особливостям дітей.
Порядок організації інклюзивного навчання
Створення класу з інклюзивним навчанням
Керівник закладу освіти організовує клас з інклюзивним навчанням на підставі заяви батьків або законних представників дитини з особливими освітніми потребами, висновку психолого-медико-педагогічної консультації та за підтримки відповідного органу управління освітою, створює необхідну матеріально-технічну та навчально-методичну базу, здійснює добір відповідних педагогічних працівників.
Законодавча база щодо організації інклюзивного навчання з 1 січня 2022р.
-
Протокол оцінки потреби учня в наданні підтримки у закладі освіти
- Протокол, Форма типового документа
Індивідуальна програма розвитку
- Програма, Форма типового документа