Забезпечення якості освіти

Управління ДСЯО в Львівській області - надійний партнер з питань якості освіти

Координатор з питань якості освіти та якості освітньої діяльності закладу освіти

Результати внутрішнього моніторингу якості освіти за підсумками І семестру 2022/2023 н.р.
Результати внутрішнього моніторингу якості освіти за підсумками 2022/2023 н.р.
Результати внутрішнього моніторингу якості освіти за підсумками І семестру 2021/2022 н.р.
Результати внутрішнього моніторингу якості освіти за підсумками 2021/2022 н.р.

Результати самооцінювання якості освітньої діяльності в 2021/2022 н.р.

Результати самооцінювання якості освітньої діяльності в грудні 2021-січні 2022р.

Самооцінювання  освітньої діяльності закладу відповідно до методичних рекомендацій розроблених державною службою якості освіти України «Абетки для директора» здійснено на основі анкетування здобувачів освіти, їх батьків, педагогічних працівників щодо якості освітнього процесу в Звенигородському  ліцеї Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області в грудні 2021р.-січні 2022р. (у вигляді форми Google).  Результат самооцінювання – достатній рівень забезпечення якості освітньої діяльності.

Узагальнена таблиця результатів оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу загальної середньої освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти

Напрям оцінювання

Результати спостережень, вивчень та опитувань

1. Освітнє середовище закладу освіти

достатній рівень

2. Система оцінювання здобувачів освіти

достатній рівень

3. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти

достатній рівень

4. Управлінські процеси закладу освіти

достатній рівень

 

Висновок про якість освітньої діяльності Звенигородського ліцею Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області за результатами самооцінювання:

https://docs.google.com/document/d/1Su9a1wL5GJ1eRiZw1dX-0-W3_03OzRDH/edit?usp=sharing&ouid=116059716243521306920&rtpof=true&sd=true
Дані аналітики анкетування педагогічних працівників
Дані аналітики анкетування здобувачів освітнього процесу
Дані аналітики анкетування батьків

Результати самооцінювання якості освітньої діяльності в 2020/2021 н.р.

Узагальнена таблиця результатів за рівнями

Самооцінювання  освітньої діяльності закладу відповідно до методичних рекомендацій розроблених державною службою якості освіти України «Абетки для директора» здійснено на основі анкетування здобувачів освіти, їх батьків, педагогічних працівників щодо якості освітнього процесу в Звенигородському  ЗЗСО І-ІІІ ступенів впродовж травня-червня 2021 року (у вигляді форми Google). Підсумки моніторингу якості  узагальнено у схемах, діаграмах. Результат самооцінювання – достатній рівень забезпечення якості освітньої діяльності.

Узагальнена таблиця результатів оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу загальної середньої освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти

Напрям оцінювання

Результати спостережень, вивчень та опитувань

1. Освітнє середовище закладу освіти

достатній рівень

2. Система оцінювання здобувачів освіти

достатній рівень

3. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти

достатній рівень

4. Управлінські процеси закладу освіти

достатній рівень

 

Висновок про якість освітньої діяльності Звенигородського ЗЗСО І-ІІІ ступенів за результатами самооцінювання:
https://docs.google.com/document/d/19dPKF_2qQFonhDjQzaCwokTGutDNvXEh/edit?usp=sharing&ouid=116059716243521306920&rtpof=true&sd=true  

Вивчення думки батьків щодо якості освітнього процесу в Звенигородському ЗЗСО І-ІІІ ступенів
РІвні якості освітніх та управлінських процесів в закладі освіти за методикою самооцінювання

Надійний партнер щодо забезпечення якості освіти

Державна служба якості освіти презентувала анімований ролик про роль засновника школи під час інституційного аудиту

Громада як засновник шкіл інвестує у їх розвиток і створює умови, щоб діти досягали кращих результатів у навчанні. Якість освітньої діяльності шкіл багато у чому залежить від того, наскільки місцева влада включена у процеси, що відбуваються в закладах освіти та як вона сприяє їх розвитку. З таким головним меседжем Державна служба якості освіти презентує анімований ролик про інституційний аудит у громаді.

 

Відео створене для Державної служби якості освіти України в межах ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). Цей ролик є частиною інформаційної кампанії, яку Державна служба якості освіти розпочала у квітні 2021 року, щоб  інформувати батьків, учнів, директорів шкіл, вчителів, а також громади про те, якою має бути якісна школа та як нова система забезпечення якості освіти і кожен учасник освітнього процесу може допомогти закладу стати кращим.

 

“Якісна школа – це про спільні зусилля засновника, директора, вчителів, учнів та батьків. Кожен відіграє важливу роль у процесі побудови справді якісного закладу освіти. Цим відео хочемо показати, що інституційний аудит – це не просто оцінка того, як працює заклад. Для засновників це можливість оцінити якість роботи шкіл у громаді та отримати унікальну інформацію, яка підкаже, як розумно витратити гроші та у які саме потреби школи їх інвестувати у першу чергу”, – зазначив Руслан ГУРАК, голова Державної служби якості освіти. 

ratio
 
 

Опитування учнів сільських шкіл щодо ключових аспектів якості освіти, проведене у 2021 році на замовлення Державної служби якості освіти, показало, що у селі школа є єдиним місцем соціалізації дітей. Це ще раз доводить, що інвестиції в освіту, хоч і одні з найбільших видатків місцевих бюджетів, є найважливішими у довгостроковій перспективі: саме вони здебільшого визначають рівень економічного та культурного розвитку громади. 

 

Нагадаємо, в межах інформаційної кампанії Державна служба якості освіти створила інформаційний ресурс та анімовані відеоролики про те, що таке якісна школа та система забезпечення якості освіти. З інформаційним ресурсом “Якісна школа” можна ознайомитись за адресою qualityeducation.org.ua, а ролики розміщені на ютуб-каналі Служби.

off canvas menu